Wednesday, November 11, 2009

MY RULES



I have two simple rules that I try to live by;
do what you love and be nice to the people you meet.

So I try, real hard, to do what I love.
To do the things that makes me happy, that inspires me and that gives me energy.

My blog is one of those things.

So I thought I give something back, to be nice.
And thats where my idea for December comes in.
I will make my blog a calender for Christmas.
Each day a new gift for you.
One day something to download, another day something handmade and more.
I hope you will join in.

xx Jeanette

34 comments:

annegrete said...

For et fantastisk rørende prosjekt!
Jeg tror du lever veldig så fint etter dine mottoer.
Gleder meg til å følge med.

Solveig said...

Du er god!! En mye bedre kardemommelov, har du! Gleder meg:)

Maria said...

Wau ! Det er ellers noget af et projekt. Men jeg vil da helt sikkert følge med på hvad du viser og laver. Er helt vild med din stil og din blog generelt.

Klem Maria.

Therese said...

Dette blir spennende. Jeg kommer til å sitte klistret på bloggen din i 24 dager til ende :)

Åpent^hus said...

Jeg prøver også å leve etter disse reglene. Skulle tro at det var enkelt. Men ikke alltid. Særlig ikke det første. Men bloggingen kommer også for meg i den kategorien. Derfor blogger jeg med god samvittighet! :) So let's keep at it, sister! ;) Koselig kalender-ide du har. stor klem,

::Moia said...

Oh, yes;)

Kaspara said...

Hei Jeanette!
Gleder meg til å følge Jeanettes adventskalender til sine medbloggere og andre!
Elsker det bildet du viser; den fantastiske sofaen, skoleplansjen (som er mye finere enn denjeg har), putene, veggpynten, ja alt!
Vet jeg har sett omtrent dette bildet i et blad fra en reportasje hos deg. Måtte sitte leeenge å kikke, og har festet bildet på min indre harddisk!
Ha en fin kveld!
Klem fra Kaspara

Unknown said...

what a nice idea!

Regards from Belgium!

Ilse

Unknown said...

what a nice idea!

Regards from Belgium!

Ilse

linn said...

Fantastisk!

Bloggen din er ei herlge inspirasjonskjelde.

Gler meg til desember!

*klemmar*

Camilla said...

Hei! For en flott idé! Jeg kommer til å følge med. :) Skikkelig fint filosofi. :) Jeg ble så nysgjerrig på hva en kan vinne/laste ned jeg. Dette blir gøy! Jeg leter etter en sånn skoleplansje som skal være en julegave til en venninne. Det er værst så vasnskelig de er å få tak i da..

Hege Synøve Kolstad Evensen said...

så spennede, elsker førjulstid og overraskelser... Endelig en julekalender til meg;) Lykke til!!!

Jeannette said...

I have to come out of my lurking mode for this post. ;) Such a sweet gesture and I´m looking forward to your upcoming December posts.
♥ Jeannette

Linda Maria Szücs said...

Fine bilder, nydelige farger, som alltid! Gleder meg til kalenderprosjektet ♥

Berthas Oldebarn said...

For en fantastisk herlig gave til oss lesere! Gleder meg stort! Du har så nydelige bilder!
Klem H

Anonymous said...

du er super - gleder meg bare til å se HVA du finner på jeg!!!

Ingrid - Fjeldborg said...

Knallbra ide, som jeg gleder meg til å følge!

fleur said...

These very simple rules are ones to know and use! Although I would say, be "truthfull" with people you meet as sweetness in real life can distract from true obligations we have to others. Thank you for this future calendar and the other ideas (and gifts :-)) you'll share!

Minmill said...

Oj, det høres spennende ut. Gleder meg veldig til din julekalender.

Guro said...

Jippi! En adventskalender jeg ikke kan gå glipp av. Har fortsatt spart på noe du la ut før jul i fjor (tror jeg det var), for å pynte fyrstikkesker. Gleder meg til å bruke de i år. Og kanskje kommer det andre ting i adventskalenderen jeg kan pusle med før jul. Dette blir spennende!

Rebecca / Sanctuary said...

Sounds fantastic! Every time I visit I get inspired.

øientrøst said...

Åhh, endelig noen som har laget en julekalender til "meg"... Fryd og glede!

formigrafisk said...

Åh, det skal bli så hyggelig og følge med! Fra i fjor, husker jeg spesielt en åpen, flettet, 3-dim stjerne du hadde på veggen! Den ble jeg så fasinert av! Det ble aldri nok tid til overs, men i år må jeg nok prøve meg på den!
Helt nydelig med de store bildene, forresten! Blir liksom "mere av det bedre"!
God torsdag!

Radostina // 79ideas.org said...

Wow... Great Idea :-)

Raru
79ideas.org

Cindy said...

this sounds wonderful and so generous. you're like our own mrs. claus ;). i find lots of inspiration from you through your nice blog. thank you, jeanette!

Lotta MayaLee Photography said...

Så snällt av dig!
Det ska bli spännande att "öppna" en ny lucka varje dag i din blogg :-)

Noralill said...

Dette blir spennande. Eg gler meg! Nydelege bilete, som alltid...

annegrete said...

Tusen takk for nydelig sang. Har jo hørt og lest den før..men ikke egentlig hørt eller lest... Den la seg tungt og godt i magen. Så tungt som jeg syns det er skummelt å være mor. Skummelt- og det fineste som finnes...

G said...

Hej, I just drop by and I like your rules. I am also try to do the thing I like to do and love the people I care. Thank you for sharing:)

Unknown said...

...og de reglene er du god på :)

Ja, blir det ikke gøy? I Larvik? produserer for harde livet... må jo ha noe å vise frem når jeg først skal dit :)
- Gleder meg til å se hva du kommer med også!
Fredagsklem og god helg!

Vibeke said...

oh yes, jeg kommer garantert til å følge med! så snill du er og så heldige vi er :)

kjolen var fra noa-noa ja, føler nesten jeg bor i dem fordi de er så gode og ikke minst vakre...

lørdagshilsen

ps: herlige bilder som alltid!

Marte said...

Så spennende! :) Enda en grunn til å glede seg til desember :)

Portofritt said...

For en fin tanke, Jeanette! Føyer meg inn i rekken av de mange som gleder seg.

Anonymous said...

Som jeg gleder meg!
Ellen:)